1 důležitá věta, která vás brzdí!


1) VÄ›ta, kdy si Å™eknete: „takhle to má každá“.

Na sociálních sítích sledujete spoustu známých i ménÄ› známých influencerek. Z dokonale vyÅ¡perkovaného instagramu a facebooku můžete velmi snadno podlehnout dojmu, že tÄ›hotenství je krásné období, miminka po příchodu z porodnice jen spinkají, v noci se vyspíte a bÄ›hem týdne shodíte poporodní kila. S mÄ›síÄním kojencem si užijete exotickou dovolenou na Maledivách a tak dále. Jako příklad jsme použili příklad s mateÅ™stvím, ale může jít i o jiné sféry života. Ku příkladu pracovní. Ženy už nechtÄ›jí jen stát doma u sporáku s uÅ¡mudlanou utÄ›rkou. ChtÄ›jí dÄ›lat kariéru, vzdÄ›lávat se v oboru a profesnÄ› růst. Nyní vynecháme velké životní sféry a zaměříme se na malé vÄ›ci, například pÅ™esvÄ›dÄení, že každá žena ráda nakupuje. Strávit celý den ve velkém obchodním centru s hadříkam, užít si nekoneÄné zkouÅ¡ení, vybírat kombinace a na závÄ›r si nÄ›co koupit. Tu kabelka, tam nové jehlové podpatky. Co na tom, že sbírka doma se už rozrůstá do obřích rozmÄ›rů?

A nyní odpovÄ›Ä na vaÅ¡i otázku: „Ne, opravdu to takhle nemá každá“. 

žena

A to je potÅ™eba si uvÄ›domit. Zcela jistÄ›, ne každá žena ráda nakupuje. Pro nÄ›které je to dokonce nutné zlo. Ne každá žena touží po tom budovat kariéru a profesnÄ› růst. Ne každá žena vypadá týden po porodu, jako by vůbec nerodila. Ne každá chce dítÄ›. TÄ›hotenství si také každá neužívá. NÄ›které zvrací, jiné musí ležet kvůli riziku pÅ™edÄasného porodu a dalším tvrdne bÅ™icho. Takže to, co vidíme u známých blogerek, neodráží realitu a vy se s ní nemusíte ztotožňovat nebo ji dokonce kopírovat. 

láska

ZjistÄ›te, co vás baví. Co vás bavilo v dÄ›tství? Jaké jsou vaÅ¡e silné a slabé stránky. V Äem se vyznáte a orientujete? TÅ™eba znáte recept na tu nejlepší šípkovou marmeládu nebo víte, jak natrénovat na maraton. Zkrátka každá jsme originál. Myslete na to! A už koneÄnÄ› vypusÅ¥te ze svého slovníku vÄ›tu: „takhle to má každá“.