Účetnictví

Nabízíme vedení účetnictví jak pro malé a velké společnosti, tak pro jednotlivce a živnostníky. Vedeme kompletní mzdovou a personální agendu včetně poradenství.

Účetnictví zpracováváme pro své klienty v našich vlastních prostorách s využitím softwarů POHODA a TAX aktualizovaných dle platných zákonů a účetních postupů. Spolupracujeme s daňovými poradci a s auditory.

Vzhledem k našemu individuálnímu přístupu ke každému zákazníkovi u nás platíte pouze za služby, které využíváte. Orientační ceník naleznete zde.

 

Daňová evidence (jednoduché účetnictví)

  • Vedení peněžního deníku
  • Vedení nepeněžního deníku
  • Vedení pokladní knihy
  • Vedení evidence pohledávek a závazků
  • Vedení evidence hmotného a nehmotného majetku
  • Kontrola formální správnosti podkladů předaných k daňové evidenci
  • Evidence DPH a vypracování přiznání k DPH
  • Zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických osob
  • Měsíční výstupy a přehledy nutné pro řídící a kontrolní činnost klienta

Účetnictví (podvojné účetnictví)

  • Vedení účetního deníku
  • Vedení hlavní knihy
  • Vedení pokladní knihy
  • Vedení knihy pohledávek a závazků
  • Vedení evidence hmotného a nehmotného majetku
  • Kontrola formální správnosti dokladů předaných k zaúčtování
  • Zpracování účetní závěrky (měsíční, čtvrtletní, roční)
  • Vypracování výkazu zisků a ztrát, rozvahy
  • Optimalizace daňových povinností
  • Vypracování přiznání k DPH a souvisejících dokumentů
  • Vypracování přiznání k dani z příjmů fyzických a právnických osob

Mzdové účetnictví

  • Zpracování mezd
  • Zpracování odvodů pro finanční úřady (daň ze závislé činnosti), pro zdravotní pojišťovny a pro správy sociálního zabezpečení
  • Evidence důchodového zabezpečení
  • Roční zúčtování daně ze závislé činnosti
  • Zajištění personální agendy
  • Vyhotovování pracovních smluv a pracovních dohod

Máte-li zájem o naše služby, kontaktujte nás na: info@urex.cz